Contact Center

kompleksowa opieka wykwalifikowanego zespołu

Klienci organizujący spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje czy eventy mogą skorzystać z usług Contact Center. Pracownicy serwisu zbiorą oceny wydarzenia, dokonają ewaluacji podjętych działań, a także pomogą uzyskać konkretne leady sprzedażowe. Cenna wiedza o klientach i kontrahentach pozwala ustalić szczegóły, a także określić priorytety dla dalszych aktywności, np. w postaci kampanii mailingowej czy szczegółowej oferty współpracy.

Dzięki wsparciu Contact Center kompleksowo przygotujemy wydarzenie – od zapisów uczestników, przez realizację strategii sprzedażowej, po ankiety końcowe. Pomożemy również zaplanować budżet wydarzenia oraz wskażemy, jak nim zarządzać. Pilnujemy każdego szczegółu, dzięki czemu nasi klienci nie muszą martwić się o powodzenie realizowanego przedsięwzięcia.

Na koniec przeanalizujemy uzyskane informacje i przygotujemy specjalistyczny raport. Z doświadczenia wiemy, że nasze nowatorskie podejście do organizacji różnorodnych inicjatyw wydatnie poprawia ich skuteczność.

Określ termin realizacji

Określ termin realizacji

Dopasuj czas realizacji usług.

Załóż cele

Załóż cele

Wskaż jaka powinna być skala i zakres realizacji.

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Wystarczy mail lub telefon, a my się wszystkim zajmiemy.